Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Zarabianie w sieci

Chcąc zarobić lub dorobić, przeważnie szukamy pomysłu w Internecie. Przeszukujemy fora, blogi, kolejne strony internetowe. I tak, po nitce do kłębka, trafiamy w końcu na coś, co nas zainteresuje. Wiele zależy od tego, jakie mamy kwalifikacje. Wtedy, kiedy szukamy w konkretnym temacie, zwykle jest prościej. Praca dla fachowców to częstszy przypadek. Ale czasem nie mamy konkretnego zawodu, ani umiejętności. Wtedy szukamy trochę po omacku. Jedni wybierają drobny handel na portalach sprzedażowych i aukcyjnych. Inni próbują swoich sił w ankietach, albo w prowadzeniu bloga. Można także pisać różnego rodzaju teksty na zlecenie.

 

To zaledwie kilka możliwości. Można także zajmować się na zasadzie freelancingu, kilkoma rzeczami na raz. Jeśli mamy wolne weekendy i popołudnia, bądź pracę, która pozwala na dodatkowe zajęcia, a do tego mamy chęci, możemy podjąć się pracy zdalnej. Nie wymaga to wielu umiejętności, trzeba umieć obsługiwać komputer i poruszać się sprawnie w Internecie. Ankiety, klikanie w reklamy czy pisanie precli to zajęcie żmudne, tylko dla cierpliwych. Prościej jest sprzedawać w Internecie, o ile mamy pomysł na popularny asortyment i dajemy dobrą cenę.

Comments are closed.