Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Strony hostingowe

Jeśli chcemy mieć swoją stronę internetową, a nie mamy o ty zielonego pojęcia, możemy poczytać o tym w Internecie. Tam dowiemy się, jakie mamy na rynku witryny oferujące usługi hostingu. Musimy porównać ceny, a tym samym dowiedzieć się, jaka pojemności potrzebujemy, bo od tego zależy opłata na miesiąc lub rok. Warto poczytać opinie internatów, o tym jaki hosting polecają, który jest najmniej awaryjny, bo strona, której często nie można uruchomić lub, która po uruchomieniu ciągle się będzie zawieszać, nie będzie dla nas miłym zjawiskiem.

 

Kiedy opiszemy na forum, jakie funkcje ma mieć nasza strona www, na pewno jakiś życzliwy internauta pomoże nam wybrać serwer i opcję parametrów. My w międzyczasie powinniśmy wymyślić chwytliwą nazwę domeny, bo trafna nazwa, która nie będzie zajęta i połączenie jej z popularnym rozszerzeniem, to pierwszy sukces. Najbardziej pożądane jest połączenie atrakcyjnej nazwy z rozszerzeniem pl, com lub net. Kiedy już mamy nazwę dopasowaną do naszej działalności, musimy zastanowić się nad funkcjami jakich oczekujemy od strony, bo od tego będzie zależała wysokość opłaty za hosting. Proste strony www umieszczone na serwerze to koszt kilkudziesięciu złotych.

Comments are closed.