Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Skojarzenia w reklamach

Skojarzenia w kampaniach reklamowych mogą mieć bardzo szerokie zastosowanie. Ludzie z reguły lepiej przyjmują komunikaty, które mogą po kojarzyć z pewnymi sytuacjami- jest to całkowicie fizjologiczny mechanizm, z którego korzystamy poza naszą świadomością. Niestety, ale często staje się to także wrotami dla kampanii marketingowych, które w bardzo wyrafinowany sposób mogą wpływać na procesy decyzyjne. Musimy być bardzo ostrożni w podejmowaniu poszczególnych decyzji i wyborów w kwestii produktów. Budowanie sieci skojarzeń ma ogromne znaczenie w generowaniu wizerunku marki oraz jej produktów. Z reguły kupujemy produkty, które znamy- jest to mechanizm elementarny, który dowodzi, że bez reklamy nie można niestety istnieć. Skala skomplikowania tego wszystkiego jest naprawdę bardzo zaawansowana. Mocne oddziaływanie skojarzeń naprawdę jest niebezpiecznym narzędziem i zagrożeniem dla nas samych. Niekiedy są one tak silne, że mogą odgrywać pierwszorzędną rolę w wykonywanych procesach decyzyjnych- nie jest to na pewno dobre!

Comments are closed.