Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Reklama w gazetach

Reklama prasowa to reklama ukazująca się w prasie, która jest jej głównym środkiem przekazu. W dzisiejszych czasach pod pojęciem prasa kryje się zarówno prasa drukowana, czyli gazety, biuletyny itp. ale także internetowe wydania gazet, które pojawiają się w multimediach, w których pojawiają się także obrazy ruchome oraz formy dźwiękowe i interaktywne. Reklamy prasowe pojawiają się zarówno w gazetach codziennych jak i w czasopismach i magazynach. Jest to najbardziej rozwinięta forma reklamy ze względu na długą tradycję stosowania tej reklamy. Reklama prasowa jest stosowana do zaprezentowania produktów i usług już od trzystu lat, tak więc jej historia jest długa, a popularność uzasadniona. Wśród odbiorców wykształciło się przekonanie, że słowo pisane jest najbardziej wiarygodne. Reklama prasowa ze względu na swoją formę dociera do konkretnej grupy odbiorców, na przykład reklama wędek będzie umieszczona w magazynach dla miłośników łowienia ryb. Z tego powodu jest to jedna z najbardziej skutecznych form reklamy.

Comments are closed.