Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Programy komputerowe

Gdy już kupujemy program musimy pomyśleć o tym, czy zamierzamy z niego korzystać przez wiele lat, czy zależy nam jedynie na krótkim terminie użytkowania programu. Gdy program zamierzamy używać przez wiele lat, musimy pomyśleć o jego aktualizacjach, czy potrzebnej rozbudowie funkcji. Wiele programów możemy kupić bardzo tanio, ale z drugiej strony później musimy płacić bardzo duże pieniądze za każdą aktualizację. Jest to jeden ze sposobów uzyskiwania długofalowych zysków przez firmy jakie wykonują programy. W tym myśleniu zakłada się, że jeśli dana firma korzysta z jakiegoś programu wiele lat i ma przeszkolonych do niego pracowników, znacznie chętniej dokupi aktualizację, niż będzie się narażała na większe koszty jakie związane będą z zakupem nowego programu i jego wdrożeniem. Bardzo podobna sytuacja jest związana z licencjami na użytkowania programu. Sam zakup programu nie jest kosztowny, ale odnawianie licencji wiąże się z koniecznością wydania bardzo dużych pieniędzy.

Comments are closed.