Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Odpowiednia strona internetowa

image Zanim będziemy myśleli o pozycjonowaniu się na poszczególne frazy zastanówmy się poważnie nad tym w jaki sposób ma wyglądać nasza strona internetowa. Jest to o tyle istotne, że stanowi ona swego rodzaju wizytówkę dla naszej działalności. Nie ma więc znacznie czy prowadzisz sklep internetowy czy też sprzedajesz buty. Najważniejsze jest odpowiednie dopasowanie strony internetowej nie tylko do branży ale również i do wielkości rynku na którym mamy zacząć działać. Strona musi być zrobiona w ten sposób, aby była w stanie przyciągnąć do nas nowych klientów. Naszym zaś zadaniem, jak właścicieli, jest tych klientów zatrzymać konkurencyjnymi cenami i miłą obsługą. Tylko w ten sposób mamy możliwość efektywnego działania w Internecie. Bez odpowiedniej strony internetowej tak naprawdę nie jesteśmy w stanie zdziałać nic. Warto więc zainwestować w nią nieco więcej pieniędzy. Myślmy o tym w ten sposób, że jest to dla nas inwestycja na najbliższe lata, która z pewnością nam się bardzo opłaci. Nasza strona www powinna więc być najlepsza z możliwych.

Comments are closed.