Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Manipulacja w reklamach

Czy w reklamach obecna jest manipulacja? Wiele osób twierdzi, że jest to nieodzowny element treści reklamowych. Trzeba potrafić właściwie oceniać reklamy- na pewno nie należy do nich podchodzić, jako źródła manipulacji i oszustwa, albowiem w każdej reklamie jest ziarno prawdy. To, że reklamy po części są manipulacją, nie trzeba nikogo przekonywać. Celem reklamy jest to, aby ktoś kupił dany produkt czy usługę- zgodność z prawdą ma znaczenie drugorzędne, albowiem szereg osób zwyczajnie nie weryfikuje treści reklamowych. Trzeba mieć bardzo dużo rezerwy wobec reklam i starać się je oceniać krytycznie. Jeśli będziemy starali się czerpać z reklam wyłącznie informacje i ograniczymy zaufanie do treści, to wyjdzie nam to na pewno na dobre. Treści marketingowe mogą stać się wartościowe ze względu na wiedzę, nie można jednak ulegać komunikatom perswazyjnym, albowiem często jest to czysta manipulacja. Oceniajmy reklamy zawsze trzeźwo i z dużą dozą rozsądku- musimy pamiętać, o tym, że celem kampanii jest przekonanie nas do kupna.

Comments are closed.