Reklama
Kalendarz
Luty 2019
P W Ś C P S N
« Gru    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728  
Search
Promocja firmy w Internecie
    Żaden biznes nie ma szans na przetrwanie bez strony internetowej. To jedno z głównych źródeł informacji dla twoich klientów. Dlatego, jeśli jesteś właścicielem firmy, musisz zagospodarować środki na własna stronę w Internecie. Najlepiej, jeśli zlecisz jej tworzenie wyspecjalizowanej firmie. Pamiętaj, że równie ważna jak treść, jest również jej nazwa. Musi być ściśle związana z tym, co robisz. Powinna tez być krótka i łatwa do zapamiętania. Tak, jak nazwa twojej firmy. Kiedy już masz swoja witrynę, pamiętaj, aby systematycznie aktualizować wszystkie informacje tam zawarte. Klient musi widzieć, że strona żyje, że wszystkie wiadomości sa ciekawe i aktualne. Aby zbudować bazę potencjalnych klientów, wiele firm zamieszcza w Internecie możliwość zapisania się do newslettera. Dzięki temu raz na jakiś czas, możesz wysyłać zarejestrowanym użytkownikom, informacje o nowych produktach, czy okresowych promocjach. Pamiętaj jednak, aby nie nadużywać cierpliwości swoich klientów. Jeśli będziesz wysyłał im emaile częściej niż raz na kilka dni, z pewnością szybko zrezygnują z takiej oferty. Nikt nie lubi, kiedy jego skrzynka pełna jest promocyjnych emaili. Zachowaj więc należyty umiar. Aby klienci dowiedzieli się o istnieniu twojej strony internetowej, warto poświecić trochę czasu i pieniędzy na pozycjonowanie. Taka usługę również powinieneś zlecić specjalistom. Nie jest to mały wydatek, ale absolutnie konieczny, by zaistnieć w Internecie. Zwiększasz wtedy szansę, że twoi wirtualni klienci, odwiedza twoja firmę również w rzeczywistym świecie. Przy pozycjonowaniu powinieneś jasno określić docelowa grupę swoich klientów. Sa branże, które działają tylko lokalnie, inne chcą być rozpoznawalne w całym kraju. Promocję firmy w Internecie, możesz rozpocząć od założenia strony na popularnych portalach społecznosciowych. Możesz to zrobić samodzielnie, ale dbaj o aktualizacje wszystkich informacji.

Badanie efektów reklamy

Jednym z ważnych elementów, które wpływają na decyzje dotyczące wyboru elementów reklamy, w której warto jest zainwestować środki finansowe jest skuteczność reklamy. Efekty reklamy są trudne do badania w przypadku reklam tradycyjnych, które wymagają przede wszystkim podejmowania realizacji badań socjologicznych, które pozwalają na ocenę oddziaływania danego rodzaju przekazu reklamowego. Jednocześnie poszczególne formy reklamy jak reklama telewizyjna czy radiowa również muszą być badane w zakresie efektów, które takie reklamy przynoszą. Natomiast w przypadku reklam internetowych realizowanie badania efektów reklam jest w większości przypadków znacznie łatwiejsze, co znów pozwala na lepsze dopasowanie poszczególnych reklam, choćby do określonego rodzaju klientów, do których reklama ma być kierowana. Efektywność reklamy zależy między innymi od tego jakie rodzaj produktów czy usług jest promowany oraz jak dobierze się narzędzia reklamowe, które pozwalają na dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców.

Comments are closed.